AcroYoga

Joga i Dobra Zabawa czyli AcroYoga

Zajęcia AcroYogi będą dla was niezwykłą przygodą w grupie. Okazją, by poczuć się lepiej w swoim ciele, doświadczyć współpracy i komunikacji na głębokim poziomie. AcroYoga to ciekawa zabawa dla każdego. Łączy w sobie elementy Yogi, Acrobatyki, Acro Balansu i Masażu Tajskiego. Zapraszamy wszystkich niezależnie od stopnia znajomości Yogi oraz wcześniejszej aktywności fizycznej.

 

Podczas zajęć z jogi poznajemy nasze możliwości, nasz potencjał.

Ćwiczymy bez oceniania siebie, bez krytykowania, bez porównywania…

Ćwicząc staramy się wykonać więcej niż podpowiada nam nasz umysł, ale nie więcej
niż może nasze ciało. Pracujemy nad neutralnym umysłem. Zyskujemy silny system
odpornościowy, żywotne gruczoły, mocny układ nerwowy, dobre krążenie…

Ćwicząć jogę poprawiamy zdrowie, lepiej radzimy sobie z bólem fizycznym i psychicznym.

Zyskujemy równowagę emocjonalną, zwiększoną odporność na stres oraz wewnętrzny spokój i pewność siebie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    20170625_171817

.

DLA KOGO ZAJĘCIA?

Joga przeznaczona jest dla ludzi, którzy żyją we współczesnym świecie, mają rodzinę, dom, pracują i chcą żyć w harmonii sami ze sobą i z otoczeniem.

Jogę moża praktykować w każdym wieku, bez względu na światopogląd, wyzwanie, religię, pochodzenie czy narodowość.

Joga jest dla wszystkich poszukujących, niezależnie od stopnia zaawansowania.

 

.         JOGA POSTURE 4          JOGA POSTURE 0      JOGA POSTURE       JOGA POSTURE 3

 

 

Jak się przygotować do zajęć?

Do ćwiczeń z jogi przystępujemy minimum jedna godzina po posiłku.

Proces oczyszczania organizmu wspomagamy piciem wody przed, w trakcie i po zajęciach.

Warto pamiętać o wygodnym stroju, najlepiej z naturalnej tkaniny.

Praktykując mamy na uwadze swoje możliwości fizyczne. Nie porównujemy się z innymi.

Osoby uczestnice w zajęciach nie pomagają innym w wykonywaniu ćwiczeń.

Kobiety ciężarne oraz kobiety w trakcie menstruacji powinny poinformować osobę prowadzącą zajęcia o swoim stanie, niektóre ćwiczenia wykonują oddzielne.

Nie można brać udziału w zajęciach pod wpływem środków odurzających, alkoholu.

Przed ćwiczeniami w przypadku problemów zdrowotnych konsultujemy się z lekarzem, lekarką.

Zachęcamy do ćwiczenia na boso, by stopy nie ślizgały się po podłożu oraz w celu lepszego przepływu energii (odpowiednie uciskanie stóp stymuluje układ nerwowy). Warto również wiedzieć, że joga pomaga „stanąć obiema nogami mocno na ziemi” a stopy odpowiadają za ułożenie całego ciała.

boso-przez-zycie